Fysiske kurs / Foredrag / Seminar
Rainmaker Academy AS tilbyr også fysiske kurs, foredrag og workshops – internt hos bedrifter, på konferanser og seminarer. Vi skreddersyr treningsprogram etter behov.
Sertifisering innen Prestasjonsledelse
Ledelse basert på situasjonsbestemt kommunikasjon. Prestasjonskultur er en kultur som skaper og gjenskaper viktige prestasjoner på et stadig bedre nivå. Prestasjonskultur kjennetegnes av selvledelse og prestasjonsledelse. Medarbeiderne bør ta ansvar for egne prestasjoner og egen utvikling. Din jobb som salgssjef eller teamleder er å skape forutsetninger for at dette er mulig.
Dette lærer du bl.a. på kurset:
Situasjonsbestemt ledelse
Medarbeiderens kompetanse er den desidert viktigste enkeltfaktoren i teorien om situasjonsbestemt ledelse. Det er vurderingen av kompetanse som danner utgangspunktet for valg av lederstil. Evne: Kunnskap, erfaring og ferdigheter. Vilje: Motivasjon, engasjement og forpliktelse til å utføre en oppgave. Dette setter Hersey & Blanchard sammen i en matrise som til sammen angir 4 ulike kompetansenivåer (les mer her).
Dette lærer du bl.a. på kurset:
Forhandlingsteknikk
Forhandlingsteknikk med atferdspsykologi og nevrologiske nivåer. Du vil lære å bli bevisst på noen av de viktigste prosessene som er i spill når vi kommuniserer og forhandler med andre mennesker. Dessuten vil du få kunnskap og verktøy som kan gjøre deg i stand til å få bedre gjennomslagskraft, nå dine mål og oppnå bedre resultater i forhandlinger.
Dette lærer du bl.a. på kurset:
Rainmaker Academy AS tilbyr også fysiske kurs, foredrag og workshops – internt hos bedrifter, på konferanser og seminarer. Vi skreddersyr treningsprogram etter behov.
Sertifisering innen Prestasjonsledelse
Ledelse basert på situasjonsbestemt kommunikasjon. Prestasjonskultur er en kultur som skaper og gjenskaper viktige prestasjoner på et stadig bedre nivå. Prestasjonskultur kjennetegnes av selvledelse og prestasjonsledelse. Medarbeiderne bør ta ansvar for egne prestasjoner og egen utvikling. Din jobb som salgssjef eller teamleder er å skape forutsetninger for at dette er mulig.
Dette lærer du bl.a. på kurset:
Situasjonsbestemt ledelse
Medarbeiderens kompetanse er den desidert viktigste enkeltfaktoren i teorien om situasjonsbestemt ledelse. Det er vurderingen av kompetanse som danner utgangspunktet for valg av lederstil. Evne: Kunnskap, erfaring og ferdigheter. Vilje: Motivasjon, engasjement og forpliktelse til å utføre en oppgave. Dette setter Hersey & Blanchard sammen i en matrise som til sammen angir 4 ulike kompetansenivåer (les mer her).
Dette lærer du bl.a. på kurset:
Forhandlingsteknikk
Forhandlingsteknikk med atferdspsykologi og nevrologiske nivåer. Du vil lære å bli bevisst på noen av de viktigste prosessene som er i spill når vi kommuniserer og forhandler med andre mennesker. Dessuten vil du få kunnskap og verktøy som kan gjøre deg i stand til å få bedre gjennomslagskraft, nå dine mål og oppnå bedre resultater i forhandlinger.
Dette lærer du bl.a. på kurset:
Ta kontakt for å booke et foredrag
Dagens suksesskriterier handler om å forstå atferd, tilpasse sin kommunikasjon og selge med sine sanser. Dette gjelder både mot medarbeidere og kunder. Dette studiet tar sikte på å hjelpe deg til å inspirere din stab for salg og service. Finn hvilke personlighetstrekk de beste selgerne har og hvordan du skal dyrke frem den beste serviceinnstillingen.